fbpx
ovedbahar-p2

עובד בכר

עובד בכר - ארגון וניהול אירועים

חייגו אליי

וואטסאפ

פייסבוק

אינסטגרם

ארגון
חתונה

ניהול אירוע
אישי

המלצות
mit4mit

המלצות
כלות
אורבניות

אודות עובד בכר – ארגון וניהול אירועים

נעים מאוד, שמי עובד בכר, בן 40, נולדתי וגדלתי בראשון לציון, נשוי ואב לנעמי ואיתמר. כיום מתגורר עם משפחתי בכוכב יאיר.
אני זוכר איך הכל התחיל, זה היה בשנת 2009 כשזוג חברים ביקש שאעזור להם לארגן את החתונה.
מיד אחרי שבירת הכוס בחופה שלהם הבנתי, הבנתי שאני מאוהב בעולם קסום.
התחלתי מלמטה בארגון וניהול חתונות ולאחר כ – 6 שנים הקמתי את עובד בכר ניהול וארגון חתונות. לעיתים אני נשאל "איך אתה שומר על תשוקה וחיוך גם אחרי שנים רבות בתחום?" והתשובה היא פשוטה, אהבה ותשוקה אמיתית למה שעוסקים בו הם סוד ההצלחה. כל אירוע הוא עולם ומלואו ואני מתרגש בכל חופה מחדש.
אני מאוד מאמין במשפט "הצלחה באה לפני עבודה רק במילון" וכמה שהוא נכון במציאות.
הניסיון הרב שצברתי מאפשר לי להעניק לא רק חסכון כספי אלא גם את היכולת למצוא פתרונות יצירתיים לכל דבר וכמובן לתכנן ולארגן חתונות באופן מושלם.
אחת המטרות שלי היא גם ליצור חוויה. המון זוגות רואים בארגון החתונה תהליך ארוך ומייגע והמטרה שלי היא ליצור תהליך כיפי לאורך כל הדרך.
בעת הקמת החברה חרטתי על דגלה 3 ערכים שהופכים כל חתונה למושלמת: איכות ואמינות, שירות מצוין ֿויחס אישי וחם.
איכות ואמינות מתחילות מלמטה, בבחירה מוקפדת של צוות העובדים והכשרתם בשטח.
מתן שירות מצוין לכלה, לחתן ולקרובים אליהם בא לידי ביטוי מהפגישה הראשונה ועד לאחר החתונה. חברתנו מעמידה את הזוג במרכז תהליך ארגון החתונה.
הענקת יחס אישי וחם מלווה את כל תהליך ארגון וניהול החתונה. כבעלים של החברה, אני נוהג להיפגש עם כל זוג והנני זמין לכל שאלה או צורך, כמעט 24/7. הפחתת לחצים ומתחים לא פחות חשובה לי מחיסכון כספי.
אני גאה ששמה של החברה הולך לפניה ומאות חוות הדעת יעידו על כך שגם ערכי החברה נשמרים לכל אורך הדרך ורק מתעצמים מיום ליום.
לחברתנו משרדים ברמת גן, אליהם מגיעים זוגות מכל הארץ ואף מהעולם. הנכם מוזמנים לתאם פגישת היכרות, ללא התחייבות.

  • ארגון חתונה
  • ניהול אירוע אישי
  • אישורי הגעה והושבה

עובד בכר
עובד בכר – ארגון וניהול אירועים
נייד: 054-8000884
מייל: info@ovedbahar.co.il
כתובת המשרד: אחד העם 16, רמת גן

מאות לקוחות מרוצים

מעמוד הפייסבוק שלנו

לקוחות ממליצים

דברו איתי בטלפון

דברו איתי בוואטסאפ

שתפו את הכרטיס של עובד בכר - ארגון וניהול אירועים עם חברים

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עקבו אחרינו בפייסבוק

כרטיס ביקור דיגיטלי זה נבנה ע"י אקס קארד
רוצים גם כרטיס לעסק שלכם?

ארגון חתונה

לארגון חתונה יש מבחינתי כמה מטרות על:

הראשונה והכי חשובה לי בתור מארגן חתונות, היא ליצור לכם תהליך מהנה וחווייתי. הרבה זוגות רואים בתהליך החתונה תהליך ארוך ומייגע. רבים מגיעים אליי לאחר שניסו לבדוק את השטח לבד ולא כלכך מצאו את עצמם. לכן, אני נותן דגש עצום על ההנאה והחווייה לאורך כל הדרך.

זמן – המון זוגות שמגיעים אליי אומרים לי ״אין לנו זמן״, לא לחפש אולם, לא לאתר ספקים וכמובן לא לפגישות מתמשכות ומיותרות.

ולכן, המטרה שלי היא לחסוך לכם המון זמן יקר וכמו שידוע, זמן שווה כסף…

התהליך מתבטא מבחינתי בעבודה קשה ומדוייקת מאוחרי הקלעים כדי לתת לכם את התוצאות המתאימות בדיוק עבורכם.

מטרה נוספת, היא מתן שירות ברמה גבוה, מקצועית ואיכותית, ללא פשרות. אני נוהג להתאים את עצמי אליכם בהתאם לדרישות ולחלומות שלכם.

ולבסוף, מדובר גם בחסכון משמעותי בכסף. הניסיון והקשרים המתמשכים שלי עם אולמות, גני אירועים וספקים מכל התחומים מביא ליתרון בולט מבחינת הצעות המחיר שהזוגות המגיעים דרכי מקבלים.

את תהליך ארגון החתונה אנו מתחילים בפגישה במשרדי, ללא עלות והתחייבות, בה אכיר אתכם ואתם אותי.

במהלך הפגישה, תקבלו טיפים והמלצות שיעשו לכם סדר וכן נדבר על אחד הנושאים החשובים בארגון החתונה והוא תקציב החתונה.

בסיום הפגישה, תוכלו להחליט האם תפקידו בידי את ארגון היום המרגש שלכם.

ניהול אירוע אישי

שאלה: מה זה בכלל ניהול אירוע אישי?
תשובה: ליווי אישי ביום החשוב של הזוג, כך שייהנו מחוויית החתונה, ללא דאגות ועם "ראש שקט" גם לזוג וגם למשפחה ולחברים הקרובים.

שאלה: למי מתאים השירות?
תשובה: השירות מתאים לכל זוג שמתחתן, ללא קשר לכמות האורחים, ורוצה להנות מהערב ללא דאגות מיותרות. זוג שרוצה שידאגו אך ורק לאינטרסים שלו ביום החתונה.

שאלה: מה בעצם כולל השירות?
תשובה: השירות עצמו מתחיל הרבה לפני היום הגדול, באיסוף נתונים על האירוע, עד לפרטים הכי קטנים שיש: לו"ז האירוע, בעלי תפקידים, ספקים ונותני שירות באירוע – שעת הגעתם ודגשים מיוחדים הנדרשים מהם, עיצוב , קבלת הפנים, סידורי ההושבה וכמובן בקשות ודגשים מיוחדים של בני הזוג.
אנחנו יודעים הכל – אבל הכל, על האירוע שלכם על מנת שנוכל לוודא מבעוד מועד כי הכל מתבצע בהתאם לתכנון ובמקרה הצורך נהיה שם בזמן אמת, נפעל ונתקן .
כשתגיעו למקום האירוע (בדרך כלל לאחר סשן צילומים לא פשוט ולעיתים אף מעייף.). תהיו פנויים לנוח ולהתרגש לקראת החופה והערב הגדול שלכם.
כמובן שאנחנו דואגים גם לספירת האורחים והושבתם ובמידת הצורך פותחים "רזרבה", אחראים ללו"ז האירוע , זרימת האלכוהול במהלך הערב, רציפות הגשת האוכל (בעיקר בהגשה ב"בופה)", תשלום לספקים, סדר וניקיון באולם ובחדרי
השירותים, חלוקת "טיפים" לצוות בהתאם להחלטת בני הזוג, מתן מענה לכל בקשה, תקלה או אירוע יוצא דופן אחר במהלך הערב ועומדים לרשות בני הזוג לאורך הערב כולו.

שאלה: יש לנו כבר מנהל אירוע מטעם האולם למה צריך גם ניהול אירוע אישי?
תשובה: אנו לא מחליפים את מנהל האירוע של האולם אלא עובדים במקביל אליו ואיתו במהלך הערב.
אנחנו "העיניים שלכם" במהלך האירוע ודואגים אך ורק לאינטרסים שלכם, גם כאשר זה מתנגש עם האינטרסים של האולם ו/או ספק כלשהו אחר ולעיתים, מה לעשות, זה קורה.

שאלה: למה כדאי לקחת שירות ניהול אירוע אישי?
תשובה: כדי להגיע ליום הגדול בראש שקט ובלי דאגות ולדעת שיש מישהו מטעמכם שנוכח, דואג ומוודא שהכל יתנהל כשורה. כדי שבזמן שאתם רוקדים ומצטלמים (אולי אפילו תספיקו לגנוב איזה "ביס" פה "ביס" שם). כדי שגם
האבא, הדוד והחבר הכי טוב מהצבא – יוכלו להנות באמת מהערב, במקום להתווכח עם נציג האולם על כמות האנשים
שהגיעו או לרדוף אחרי רב המלצרים בניסיון לברר למה לא הגישו עדיין מנה צמחונית. כדי שכולם, ואתם במיוחד,
תהנו מחוויית החתונה במלואה.

שאלה: האם השירות יכול לחסוך לנו כסף?
תשובה: ניהול אירוע אישי קודם כל חוסך לכם זמן ודאגות וזה שווה המון וכן – זה עשוי גם לחסוך לכם כסף, ולא מעט.
כחלק מהשירות, אנחנו דואגים לספירת האורחים המדויקת באירוע ודואגים שלא ייפתחו שולחנות "רזרבה" שלא לצורך או עורכים מעקב אחר פתיחת בקבוקי האלכוהול (היקרים יותר.. כמובן) לאורך הערב. כל אלה ועוד עשויים להגיע לחיסכון של אלפי שקלים בכל אירוע.